Romana English
Harta site Site map
Productie publicitara de impact
Weisspunkt - Productie publicitara de impact
Home > Noutati > Publicitatea la picioarele tale

Publicitatea la picioarele tale

18 Ianuarie 2013
Unul dintre suporturile de promovare cele mai accesibile si mai raspandite sunt podele. Fie ca vorbim de suprafete aflate la interior sau la exterior, podelele sunt un suport pentru reclama extrem de ieftin si cu potential de impact foarte mare. La nivel mondial piata reclamelor pe podea depaseste 2 mld USD. Cu toate acestea, cel putin in Romania, acest suport este cel mai adesea trecut cu vederea.

Daca pana de curand existau solutii mai ales pentru reclame pe podele aflate la interior, in ultimii ani, cei mai mari producatori de folii autocolante au venit cu solutii pentru a putea folosi si spatiile din exterior, astfel ca in acest moment exista pe piata o gama larga de materiale denumite generic “floor graphics” destinate promovarii pe podele.

Desi costurile de productie sunt mai mari decat pentru materialele de pe panouri, costul total al reclamelor pe podele este mai mic, deoarece se instaleaza mai usor si de cele mai multe ori nu sunt costuri de inchiriere a spatiului de expunere.

Foliile autocolante floor graphics pentru interior sunt de cele mai multe ori formate dintr-o folie alba de print digital si o folie mata, de laminare, rezistenta la uzura mecanica si la alunecare. Acestea pot fi aplicate, in general, pe suprafete plane, cum ar fi marmura, gresia, cimentul, lemnul lacuit.

Durata medie a aplicatiilor floor graphics este de 6 luni. De exemplu, producatorul Orafol ofera o folie de print digital puternic pigmentata, pentru aplicatii indoor, ORAJET 1663 si doua solutii de laminare in kit-urile floor graphics: una pentru trafic intens (AS 255) si una economica, cu o durata de viata de 3 luni (AS 250).

PONT !!

La aplicarea kit-urilor floor graphics, este foarte important ca marginile foliei sa nu se suprapuna cu rosturi ale gresiei, imbinari de placi sau crapaturi, pentru a asigura o lipire buna. In caz contrar folia se poate dezlipi de pe suport.

Spatiile de expunere exterioare creaza o serie de provocari, atat pentru producatorul materialului, cat si pentru aplicator. Suprafetele exterioare sunt, de cele mai multe ori, neuniforme, putand fi reprezentate de asfalt, piatra cubica, ciment, pavele, suprafete ceramice, etc. Pentru aceasta, foliile trebuie sa aiba un adeziv care sa acopere in intregime toate neregularitatile suportului, astfel incat apa si agentii de curatare sa nu poata patrunde sub folie.

ATENTIE!!
Majoritatea foliilor floorgraphics devin alunecoase cand sunt ude!

PONT!!

Este foarte important ca timp de 24H de la aplicare, suprafata decorata sa nu se spele, iar daca e posibil, minim 8H sa nu se circule pe ea.

Marea majoritate a foliilor floor graphics de exterior pot fi aplicate doar in zone cu trafic pietonal. Sunt foarte putine solutii pentru aplicarea foliilor pe zone cu trafic rutier (ex. parcari de mall-uri, benzinarii, stadioane). Una dintre putinele solutii de folii autocolante pentru zonele cu trafic pietonal intens sau trafic rutier este folia Asphalt Art, care are avantajul ca este formata dintr-un singur strat si nu trebuie laminata.

Mai multe informatii despre foliile floor graphics sunt disponibile pe www.pin.ro .
Tapet Printabil MAGIC WALL
Roll-up banner la doar 24 Euro + TVA
Razboiul clonelor in productia publicitara
Cere o cotatie
Calculator preturi printuri
Calculator preturi laminari
Dictionar productie publicitara
Oferta corporate
FTP
Reguli de confidentialitate  |  Termeni si conditii  |  Downloads  |  Contact  |  FTP  |  Webmail  |  Links
Copyright © 2017 Weisspunkt®. Toate drepturile rezervate.