Romana English
Harta site Site map
Productie publicitara de impact
Weisspunkt - Productie publicitara de impact
Home > Noutati > Electoralele iau 15% din panotajul stradal

Electoralele iau 15% din panotajul stradal

24 Ianuarie 2009
Liviu Boitan, Research-Strategy coordinator al agentiei MediaCom Romania, a explicat pentru Business Standard ca bugetele directionate catre outdoor au fost mai mari in aceasta campanie fata de alte campanii din trecut. 'Presupun ca anul acesta utilizarea panotajului a fost mai intensa decat in alte campanii electorale. Votul uninominal a facut televiziunea mult mai putin utila decat in alte ocazii, iar expunerea media in campanie s-a orientat spre suporturi locale', a subliniat Boitan.

Cresterile sunt amintite si de Raluca Pop, sales manager al Clear Channel Romania. 'Intr-adevar, in perioada campaniilor electorale se inregistreaza cresteri de maximum 20%. Atat campaniile pentru alegerile de anul trecut, ma refer la cele europarlamentare, cat si cele pentru alegerile de anul acesta, alegerile locale, dar si cele parlamentare, au avut loc in perioade de maxim interes pentru campaniile comerciale, luna mai, respectiv luna noiembrie', a explicat aceasta. Chiar daca bugetele partidelor politice se orienteaza cu precadere catre outdoor in perioada campaniei electorale actuale, veniturile companiilor din domeniu nu vor fi influentate in mod semnificativ.

'Este adevarat ca, intotdeauna, in timpul campaniilor electorale aproape toate structurile publicitare sunt contractate, dar acestea nu vor influenta mai mult veniturile companiilor de outdoor pentru ca, in esenta, sunt precum toate celelalte campanii comerciale', a spus Raluca Grigorescu, sales director la News Outdoor Romania. Din perspectiva unei agentii de media, lucrurile se vad altfel. Liviu Boitan considera ca actuala campanie electorala duce la o ocupare semnificativ crescuta a suporturilor de panotaj, pe care o estimeaza la aproximativ 15% din suporturile existente normal in piata, care sunt acum dedicate campaniei electorale. 'Ar mai fi de remarcat insa faptul ca in campania electorala se utilizeaza numeroase suporturi de panotaj ad-hoc, bannere, corturi si altele asemenea, pe langa expunerea pe suporturile deja existente', a explicat Boitan.

Potrivit lui Lucian Palaz, CEO vicepresident Affichage Romania, piata outdoor este putin influentata de campania electorala, deoarece reteaua avea un grad foarte mic de neocupare.

info Investitii in publicitate in primele doua saptamani de campanie Monitorizarea a fost realizata pe 21 de cotidiene centrale, 119 reviste/publicatii periodice si 15 posturi TV si noua posturi de radio. Sumele sunt brute Sursa: IPP
Tapet Printabil MAGIC WALL
Roll-up banner la doar 24 Euro + TVA
Razboiul clonelor in productia publicitara
Cere o cotatie
Calculator preturi printuri
Calculator preturi laminari
Dictionar productie publicitara
Oferta corporate
FTP
Reguli de confidentialitate  |  Termeni si conditii  |  Downloads  |  Contact  |  FTP  |  Webmail  |  Links
Copyright © 2017 Weisspunkt®. Toate drepturile rezervate.