Romana English
Harta site Site map
Productie publicitara de impact
Weisspunkt - Productie publicitara de impact
Cere o cotatie - Weisspunkt - Productie publicitara de impact
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x yz
 
Saddle-stiching (brosare la mijlocul fascicolului) Legarea revistelor sau a altor materiale tiparite prin capsare pe cotor; cand materialul e deschis, paginile stau intinse, spre deosebire de brosarea fara coasere (vezi "erfect binding")
Segacity Sistem de grupare a stilurilor de viata, bazat pe ideea ca oamenii au aspiratii si comportamente diferite pe masura ce trec prin grupe de varsta diferite. Se imparte si in functie de venit si grupe ocupationale. Produs de Research Services.
Sans-serif (fara serife) Caracter de litere fara linie la capatul coditelor si bratelor literelor. Bun pentru titluri, nepotrivit pentru text. Exemple: Erbar, Gill, Univers, Helvetica.
Scamp, scribble (ciorna) Schita vizuala a unei propuneri de reclama.
Scene advertising (reclama la locul actiunii) O alta denumire pentru promovarea vanzarilor.
Screamer (semnul exclamarii) Semn de punctuatie.
Search engine (motor de cautare) Program de computer conceput pentru cautarea informatiilor pe web. Majoritatea programelor de cautare sunt puternic structurate, ca sa usureze obtinerea informatiilor pe subiecte sau clasificari.
Secondary media (mijloace de comunicare secundare) Cele care sustin mijloacele primare, cum ar fi spatiile exterioare, expunerile la punctul de vanzare.
Serif (serifa) Linie de la capatul coditelor si bratelor literelor. Caracterele de litera cu serife includ: Times, Goudy, Plantin. La litere de dimensiuni mai mici sau pe hartie lucioasa se citesc mai usor decat caracterele fara serife (vezi "sans-serif"). In principal se folosesc la corpul textului.
Session (sesiune) O serie de amprente pe pagina catre un singur utilizator, care se incheie cu o pauza de cel putin 30 minute intre doua amprente adresate acelui utilizator.
Share of voice (cota de exprimare) Procentul de public care vede si aude un spot publicitar.
Shopping basket (cosul de cumparaturi) O caracteristica a achizitiilor pe website, acre permit vizitatorului sa acumuleze articole pe care vrea sa le comande. Cand alegerea s-a incheiat, cumparatorul da numarul cartii de credit, platind astfel continutul cosului de cumparaturi.
Snipe Banda lipita peste afis, pentru a da informatii suplimentare.
Soap opera Serial TV popular. Expresia provine de la emisiunile radio din anii '30, sponzorizate de firmele care faceau reclama la sapun. Ele produceau intreg programul, inserau mesaje publicitare si anuntau ca emisiunea a fost realizata prin amabilitatea sponsorilor. Sistemul nu a fost adoptat in Marea Britanie, unde programele sunt produse independent de contractorii ITV, chiar si cele sponsorizate.
Social grades (clase sociale) Au inlocuit grupurile socio-economice in anii '70, cand clasele sociale (bazate pe ocupatie, in loc de venit) au fost aplicate la National Readership Survey. Clasele sunt: A (clasa de mijloc superioara); B (clasa de mijloc); C1 (clasa de mijloc inferioara); C2 (clasa muncitorilor calificati); D (clasa muncitorilor semi-calificati si necalificati); E (limita inferioara a subzistentei). Procentele variaza an de an, dar pot fi obtinute din National Readership Survey.
Softimage Firma producatoare de animatie 3D inovatoare, de inalta performanta si software de simulare pentru studiouri cinematografice, firme de animatie, difuzori, artisti grafici, design-eri de produs, arhitecti si ingineri. E deosebitde importanta pentru grafica computerizata din faza post-productie video. Modulele includ: Model, o gama de instrumente sofisticate pentru crearea de obiecte; Motion, pentru crearea si controlul coregrafiei; Matter, pentru incorporarea caracteristicilor de luminozitate, culoare de suprafata si textura; Actor, animatie cu cinematica inversa, cadre flexibile si elemente de dinamica; Tools, un manager de fisiere Unix, procesor de imagine si program driver de dispozitiv.
Spectacular Afis de exterior foarte mare, cum ar fi un buletin board sau un super-afis, sau amplasat deasupra scarii de intrare in statia de metrou.
Split-run test (testare cu difuzare disociata) Vezi "A B split method".
Storyboard (scenariu vizual) Succesiune de scene pentru un spot publicitar TV, realizate ca un desen animat, in cadre dreptunghiulare sau de forma ecranelor TV. Vezi si "audio".
Strapline, signature slogan (slogan de semnatura) Plasat de obicei la baza unei reclame; de exemplu, "Cea mai moderna masina" (BMW)
Subliminal advertising (reclama subliminala) Interzisa in Marea Britanie. Spot publicitar TV care contine secvente atat de scurte incat mesajul nu e vizibil, dar e inregistrat mental.
Sugging Pretentia de a face un studiu de cercetare a pietei, pentru a ajunge de fapt la o pledoarie comerciala.
Super Profiles Sistem de identificare geo-demografica a clientilor potentiali; face legatura dintre stilul de viata al consumatorului si geografia codurilor postale. Foloseste 10 stiluri de viata si 37 de piete tinta. Condus de Credit and Data Marketing Dervices. Vezi "target audience", "lifestyle".
Tapet Printabil MAGIC WALL
Roll-up banner la doar 24 Euro + TVA
Razboiul clonelor in productia publicitara
Cere o cotatie
Calculator preturi printuri
Calculator preturi laminari
Dictionar productie publicitara
Oferta corporate
FTP
Reguli de confidentialitate  |  Termeni si conditii  |  Downloads  |  Contact  |  FTP  |  Webmail  |  Links
Copyright © 2017 Weisspunkt®. Toate drepturile rezervate.