Romana English
Harta site Site map
Productie publicitara de impact
Weisspunkt - Productie publicitara de impact
Cere o cotatie - Weisspunkt - Productie publicitara de impact
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x yz
 
Page (pagina) O informatie sau un document care contine reclama, text, grafica, material video, fisiere de sunet si asa mai departe, accesate prin WWW.
Page impressions (amprente pe pagina ) Etalonul minim pentru auditarea unui website. O combinatie de unul sau mai multe fisiere trimise utilizatorului in urma solicitarii acelui utilizator, primita de serverul respectiv.
Password (parola) Un cod electronic unic, secret, pentru prevenirea accesului neautorizat la un computer, program, aplicatie, fisier, informatie etc.
Penetration (penetrare) Capacitatea unui mijloc de comunicare de a ajunge la un anumit procent din numarul cititorilor sau din public.
Perfect binding (brosare fara coasere) Metoda de legare a mai multor pagini prin lipirea lor de cotor. Paginile se pot desface liber.
Perimeter advertising (reclama perimetrala) Vezi "arena advertising".
Photomatics (fotomatica) Metoda de testare a spoturilor publicitare TV, prin inregistrarea fotografiilor din scenariul vizual. Mai costisitoare decat animatia (vezi "animatics").
Photomechanical transfer - PMT (transfer fotomecanic - TFM) Negativ pe hartie folosit pentru a realiza copia pozitiva prin transfer chimic
PIN Pinpoint Identified Neighbourhoods. Analizeaza 130.000 zone rezidentiale si 60 de tipuri de zone rezidentiale incluse in recensamant. Ofera un sistem de zonare a proprietatilor. A comprimat toate rezultatele recensamantului pe un singur disc. Vezi "target audience"
Placement (recuzita) Furnizarea unui produs ca proprietate pentru utilizarea in productia de teatru, TV sau video. Inainte se folosea in piesele de teatru, unde programele mentionau "Ciorapi de la Kayser-Bondor" si "Tigari de la Abdullah". In programul TV Emergency Ward 10 din anii '50 aparea un ceas Smiths. Majoritatea filmelor si serialelor politiste britanice folosesc masini Ford. Aceste articole pot fi cerute si platite de comapniile TV. Firmele care isi fac reclama nu au voie sa plateasca recuzita, deci majoritatea articolelor sunt furnizate gratuit. Folosirea justificata a unor produse de marca (sosul HP sau un whisky cunoscut) face ca scena sa para autentica. In ultimul timp au aparut companii specializate in plasarea produselor de recuzita. Unii prefera denumirea props.
Plans board (comisia de planificare) Formata din responsabilul de cont si sefii compartimentelor agentiei; analizeaza cerintele clientului si produc impreuna o propunere de campanie ce va fi prezentata clientului.
PMT (TFM) Transfer fotomecanic (vezi "photomechanical transfer")
Post production (post productie) Dupa filmarea pe pelicula sau banda video, adaugarea graficii pe computer si editarea. Se folosesc sisteme ca Paintbox, Harry, Hal si Henry, pentru a completa spotul publicitar sau filmul video, sau sisteme Softimage pentru scene animate.
PPA Periodical Publishers Association (Asociatia Editorilor de Periodice). Organism profesional al editorilor de reviste. Recunoaste agentiile de publicitate. Vezi "comission system".
Premium house (firma pentru oferta cu premii) Agentie speciala care cumpara si furnizeaza bunuri folosite in scopuri promotionale; adesea cumpara la scara internationala.
Presentation (prezentare) Material pregatit de agentie continand propunerile sale pentru campania publicitara; de obicei, contine modele ale reclamelor si planurile media, sustinute de date statistice. Poate fi o prezentare competitiva, daca clientul e in cautarea unei noi agentii; sau o schema care urmareste reinnoirea contractului cu un client existent. Poate fi minutioasa si justifica perceperea unei taxe pentu efortul si timpul alocat.
Presenter (prezentator) Actor sau comentator nevazut, care face pledoarii comerciale in spoturile publicitare TV; sau persoana care citeste mesajul unui spot publicitar radio.
Pre-testing (pre-testare) Testarea reclamelor intr-un stadiu timpuriu, pentru a vedea care din ele (sau ce elemente) sunt memorate si ce reclama are mai multe sanse de a provoca reactia dorita. Tehnica mapei poate fi utilizata pentru testarea unui set de reclame puse in folii de plastic; se intervieveaza un esantion de persoane, de obicei in strada. Testul de citire si observare foloseste o reclama reala publicata intr-o editie regionala a unui ziar national. Cei intervievati sunt intrebati despre fiecare parte din reclama. Valorile procentuale se calculeaza pentru femei si pentru barbati. Reclama poate fi modificata dupa cum sugereaza testul. Spoturile publicitare TV sunt difuzate in cadrul testelor de sala; publicul selectat inregistreaza dorinta de a cumpara produsul prezentat in reclama. Spotul publicitar poate fi difuzat de mai multe ori, cu alte materiale intercalate.
Primary media (mijloace de comunicare primare) Cele care reprezinta varful de lance al campaniei publicitare; de exemplu, presa sau TV. Vezi "secondary media"
Product mix (mix de produs) Gama de produse (in special varietati precum arome sau culori diferite) fabricata si distribuita de o companie; de exemplu, gama alimentelor Heinz sau a vopselelor Dulux.
Product props (recuzita) Vezi "placement"
Product recall (revocare produsului) Cand se descopera un defect la un produs, se face apel la cumparatori sa returneze produsul la fabricant, pentru modificare sau inlocuire.
Progress report (raport de progres) Document esential pentru agentie, sub forma unei minute privind intalnirea cu un client; se noteaza subiectele discutate, deciziile luate si responsabilitatile persoanelor din ambele parti privind aceste decizii. Uneori e numit raport de intalnire. Se pastreaza in registrul de evenimente.
Psychographic types (tipuri psihografice) Forma de clasificare a stilurilor de viata; de exemplu: copiii care au crescut dupa explozia demografica din anii '60; batranii care aveau in jur de 20 de ani in timpul celui de-al doilea razboi mondial; familiile fara copii; si tinerii cu ambitii profesioanale deosebite.
Production manager (manager de productie) Intr-o agentie sau intr-un compartiment de publicitate este persoana responsabila cu pregatirea materialului final pentru tipograf sau editor, raspunzand de culegerea textului si textul gata de fotografiere; raspudne si de organizaraea fotografiilor si materialelor artistice pentru reproducere. Se ocupa de corectura. Poate raspunde si de achizitia materialelor artistice. Vezi "traffic controller"
Pulsing (reclama pulsatorie) Reclama continua, cu izbucniri ocazionale suplimentare.
Push-pull strategy (strategia impinge-trage) Procesul de impingere a bunurilor prin procesul de distributie cu ajutorul conditiilor comerciale, al reclamei comerciale, al expunerii si schemelor la punctul de vanzare; reclama si promovarea vanzarilor sunt folosite pentru a atrage produsele, prin creearea cererii. Uneori se foloseste si expresia inversa, strategie trage-impinge.
Tapet Printabil MAGIC WALL
Roll-up banner la doar 24 Euro + TVA
Razboiul clonelor in productia publicitara
Cere o cotatie
Calculator preturi printuri
Calculator preturi laminari
Dictionar productie publicitara
Oferta corporate
FTP
Reguli de confidentialitate  |  Termeni si conditii  |  Downloads  |  Contact  |  FTP  |  Webmail  |  Links
Copyright © 2017 Weisspunkt®. Toate drepturile rezervate.