Romana English
Harta site Site map
Productie publicitara de impact
Weisspunkt - Productie publicitara de impact
Cere o cotatie - Weisspunkt - Productie publicitara de impact
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x yz
 
Call report ( raport de intalnire ) Vezi " contact report "
CAVIAR Cinema and Video Industry Audience Research (Cercetarea audientei in industria video si a cinematorgrafului ). Realizata de de Carrick James Market Research, se ocupa de studiile privind frecventarea salilor de cinema pentru Cinema Advertising Association.
Certificate of Attendance (Certificat de frecventare) COA a fost introdus in 1993 de catre Audit Bureau of Circulations: membrii inregistrati trebuie sa dovedeasca detinerea unor sisteme sigure de auditare a frecventei vizitatorilor la expozitii si sa ofere informatii exacte pentru certificare.
CG Grafica pe computer
Cheshire labels (etichete Cheshire) Hartie special pregatita, folosita pentru tiparirea numelor si adreselor, care pot fi lipite individual pe mailing-uri
Circulation ( circulatie Numarul de exemplare vandute dintr-un jurnal. Vanzarea neta dupa scaderea din comanda initiala a exemplarelor gratuite, a exemplarelor martor, a retururilor si a celor vandute la un pret mai mic decat cel integral. Vezi " Audit Bureau of Circulations"
Classifieds (mica publicitate) Reclamele mici, private sau comerciale, cu text scris cu acelasi tip de caractere si clasificate pe categorii.
Click-through-rate (rata de accesare ) Numarul de vizitatori care fac clic cu mouse-ul si intra pe un website sau o pagina.
Clutter ( "zapaceala publicitara" ) Reclama excesiva care deranjeaza. Codul Clutter ( Codul privind standardele pentru reclama si sediile firmelor, 1962) a dus la inlaturarea sau modificarea in termen de sase luni a 4662 de panouri inestetice amplasate la intrarea firmelor, pe peretii si deasupra cladirilor. Problema a reaparut in 1993, cand la conferinta TV93 din Monte Carlo a fost criticat talmes-balmesul din reclama TV, fenomen raportat de Henley Centre. Acesata zapaceala publicitara e formata din spoturile obisnuite, acoperirea evenimentelor prin sponsorizare si programele sponsorizate. Mai e problema numarului din ce in ce mai mare de canale TV. Situatia e si mai proasta la ILR si INR, unde se difuzeaza frecvent textele sponsorilor.
Cold mailing ( mailing impersonal ) Mailing adresat direct noilor clienti potentiali, de exemplu la inchirierea unei liste de adrese.
Commission system ( sistem de comision ) Metoda de recunoastere a agentilor publicitari de catre NPA, NS, PRA, ITVA, CRCA, care le permite sa primeasca un comision la achizitia de spatiu publicitar. Agentiile trebuie sa dovedeasca solvabilitate, ca sa poata plati prompt facturile media, si sa adere la Codurile britanice privind reclama si promovarea vanzarilor.
Computergraphics ( grafica pe computer ) Vezi "Harry" , "morphing", "post-production".
Condensed ( condensat ) Caracter de litera mai ingust decat cel normal, care ocupa mai putin spatiu dar este mai greu de citit.
Contact report ( raport de contact ) Document esential al agentiei sau firmei de consultanta, reprezentand o minuta informativa privind intalnirea. De obicei, in partea dreapta se traseaza o linie pentru notarea instructiunilor si responsabilitatilor. Se dau copii celor prezenti si altor persoane ce trebuie sa fie informate, de ambele parti. Se limiteaza la raportari si decizii, evitand discutiile. Se mai numeste si raport de intalnire (call report ).
Contract of service ( contract de servicii ) Acord intre firma care isi face reclama si agentie, in care se definesc conditiile privind serviciul ( metode de remunerare, preavizul necesar pentreu rezilierea contractului ) si conditiile privind atribuirea dreptului de autor.
Controlled circulation ( circulatie controlata) O revista cu circulatie controlata (cc) e expediata la un numar de cititori selectati, plus cei care o solicita ( ultima categorie fiind necesara pentru cifra ABC ) Impune o rata mai mare de reclama decat cele bazate pe vanzare cu amanuntul sau prin abonament, datorita penetrarii mai mari pe piata. Uneori, revistele noi sunt lansate in sistem cc, apoi se trece la abonamente cand publicatia si-a creat deja renume.
Cookie Un mic fisier de text stocat pe computerul tau, plasat acolo de un website pe care l-ai vizitat. Intentia este sa se ofere acelui site detalii despre tine la urmatoarea vizita.
Co-operative advertising ( reclama in cooperare ) Trei tipuri: (1) sprijinul oferit de producator detailistului pentru reclama locala a furnizorului; (2) reclama comuna facuta de membrii unei ramuri comerciale sau industriale; si (3) reclama pentru doua produse asociate, de exemplu painea si untul.
Copy platform ( platforma textului) Tema unei campanii publicitare, conceputa de obicei de copywriter.
Copyline Declaratia sponsorului care insoteste anuntul ILR INR sopnsorizat, permisa de Codul privind standardele si practica in domeniul reclamei si sponsorizarea programelor, ale Radio Authority
Copywriter ( redactor publicitar ) Persoana care scrie textul unei reclame, respectiv formularea totala ce contine titlurile, subtitlurile, textul, sloganul, textul talonului
Corporate advertising ( reclama de firma ) Reclama pentru prestigiu, institutionala, din presa de afaceri, care descrie istoricul, calitatile sau realizarile unei companii.
Corporate identity ( identitatea firmei ) Combinatia de emblema, schema coloristica, stil de tehnoredactare, uniforme, aspectul masinilor etc. care identifica organizatia in plan vizual. Element important al reclamei, ambalajelor, materialelor tiparite, vehiculelor. A nu se confunda cu imaginea firmei (vezi "corporate image" ).
Corporate image ( imagine firmei ) Ideea mentala despre o organizatie, formata pe baza cunostintelor si experientei. Poate varia in functie de relatia persoanei respective cu organizatia; de exemplu, angajatul, actionarul, furnizorul, consumatorul pot percepe o imagine a firmei foarte diferita.E gresita incercarea de a crea o imagine a firmei, cu toate ca se pot prezenta fapte care sa stabileasca o imagine corecta.
Cost-per-thousand (cost-la-mie) Modalitate de comparare a mijloacelor de comunicare cu tarife, circulatii si numar diferit de cititori, prin impartirea tarifului la numarul de cumparattori sau cititori.
Cover price ( pret de coperta ) Pretul cu amanuntul al unui jurnal
CPM Costul la mia de amprente; costul unei mii de vizite la website-ul tau.
Cross-over-test ( testare incrucisata ) Forma de testare cu difuzare disociata sau "A B split" (vezi articolul respectiv) a reclamelor alternative, dar prin testarea unor publicatii alternative. Se plaseaza diferite reclame in diferite jurnale, apoi se schimba de la un jurnal la altul cand apare urmatorul numar.
Crown Afis mic cu dimensiuni 599mm x 381 mm. Este unitatea de masura pentru afisele mari, de ex. 16 coli (asta nu inseamna ca afisul e format din 16 foi separate format crown)
Tapet Printabil MAGIC WALL
Roll-up banner la doar 24 Euro + TVA
Razboiul clonelor in productia publicitara
Cere o cotatie
Calculator preturi printuri
Calculator preturi laminari
Dictionar productie publicitara
Oferta corporate
FTP
Reguli de confidentialitate  |  Termeni si conditii  |  Downloads  |  Contact  |  FTP  |  Webmail  |  Links
Copyright © 2017 Weisspunkt®. Toate drepturile rezervate.