Romana English
Harta site Site map
Productie publicitara de impact
Weisspunkt - Productie publicitara de impact
Cere o cotatie - Weisspunkt - Productie publicitara de impact
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x yz
 
Banner Un mic mesaj informational sau reclama plasata pe o pagina web, legata de website-ul propriu al firmei care-si face reclama.
BARB Broadcasters' Audience Research Board (Comisia de Cercetare a Audientei Difuzorilor). Cerceteaza audienta TV. Are panel de 4 435 gospodarii, cu aparate de inregistrare a programelor urmarite. Masoara si vizionarea aparatelor VCR. Rapoarte saptamanale, lunare. RAportul saptamanal indica orele de vizionare pentru fieacre canal si prezinta audientele pentru cele mai populare programe de pe firacare canal. Rapoartele lunare ofera orele de vizionare si cotele regionale, precum si primele 50 de programe pentru luna respectiva.
Below-the-line ( reclama netraditionala ) Reclama fara plata de comision, ca expozitii, reclama prin posta, literatura publicitara, expunere la punctul de vanzare, dar nu relatii publice.
Billboard (Marea Britanie) Reclama pe panou de afisaj amplasat in afara magazinului. (SUA) Reclama de exterior ( outdoor ) prin afise.
Billings ( sume facturate ) Suma totala cheltuita de agentii in numele clientilor. Se poate vorbi de "suma facturata declarata" (declared billing) sau " suma facturata Register-Meal " (Register-Meal billing). Ultima cifra, bazata pe estimarea cheltuielilor agentiei, este de obicei mai mica.
Bleed ( iesire din camp ) Tiparirea unei zone cu ilustratie sau text la marginea extrema a paginii, care este taiata astfel incat sa dea impresia ca imaginea iese din pagina. Pentru a putea fi taiat, materialul artistic trebuie sa fie mai mare decat pagina.
Bookmark ( semn de carte ) Adresa unei pagini de web, grupata impreuna cu altele intr-o lista la care te poti intoarce frecvent, daca doresti.
Bounce-back ( ricoseu ) Oferta extra cu premii facuta unui consumator care a raspuns la oferta promotionala.
BRAD Brirish Rate and Data, registru lunar media cu date despre listele de tarife. BRADbase pune la dispozitie datele on-line.
Brand ( marca ) Numele produsului; termen provenit initial din marcarea cirezilor de vite pentru a dovedi proprietarul. Marca permite sa se faca reclama produsului.
Brand share ( cota de piata a marcii ) Ponderea detinuta pe piata de o anumita marca, inregistrata prin studiile de audit la comercianti; se inregistreaza achizitiile, stocurile si vanzarile marcilor intr-un esantion de magazine.
Break bumpers Mentionare numelor sponsorilor in pauze sau parti dintr-un program ITV sponsorizat.
Broadband cable (transmisie prin cablu in banda larga) Televiziune prin cablu care ofera cel putin 45 de canale, impreuna cu facilitati interactive si telecomunicatii
Broadsheet (format standard) (1) Ziar format mare, comparativ cu unul format mic (tabloid). (2) Mailing impaturit ca o harta.
Browser Un program care permite accesarea si citirea informatiilor pe WWW.
Bulkhead Spatiile publicitare din interiorul autobuzelor, deasupra ferestrelor.
Bulletin board Panouri de afisaj mari, special construite, amplasate pe sol, uneori cu spatiu verde si lumini.
Bullets ( marcaje de lista ) Elemente grafice ( puncte, stelute, patrate etc.) folosite pentru evidentierea punctelor esentiale din text.
Burst advetising ( reclama exploziva ) Campanii publicitare scurte, dramatice;diferita de reclama cu picatura ( (vezi "drip advertising")
Business press (presa de afaceri) Reviste si ziare citite de oamenii de afaceri: Fianacial Times, Investor's Chronicle, Fortune, The Times si The Economist.
Business-tobusiness advertising ( reclama de afaceri ) Recalama care nu e adresata consumatorilor; pentru bunuri si servicii industriale si de afaceri, precum utilaje, masini, materii prime, echipament pentru birouri, servicii economice.
Buzz words ( cuvinte "zumzaitoare" ) Expresii contemporane, care pot fi efemere. Clisee care dau efect textului publicitar, de exemplu: acum, unic, gratuit, minunat.
Bitmap Metoda prin care se stocheaza informatia unei imagini sub forma unei harti, fiecarui pixel ii corespunde un cod de culoare si o pozitie exacta. Exista mai multe formate de fisiere: .bmp, .pcx, .pict, .tiff, ..tif, .gif si altele. Marea majoritate a imaginilor au o harta a pixelilor. Aceste tipuri de imagini la o examinare mai atenta au un effect de scara la marginea conturilor din compozitie.Metoda prin care se stocheaza informatia unei imagini sub forma unei harti, fiecarui pixel ii corespunde un cod de culoare si o pozitie exacta. Exista mai multe formate de fisiere: .bmp, .pcx, .pict, .tiff, ..tif, .gif si altele. Marea majoritate a imaginilor au o harta a pixelilor. Aceste tipuri de imagini la o examinare mai atenta au un effect de scara la marginea conturilor din compozitie.
Tapet Printabil MAGIC WALL
Roll-up banner la doar 24 Euro + TVA
Razboiul clonelor in productia publicitara
Cere o cotatie
Calculator preturi printuri
Calculator preturi laminari
Dictionar productie publicitara
Oferta corporate
FTP
Reguli de confidentialitate  |  Termeni si conditii  |  Downloads  |  Contact  |  FTP  |  Webmail  |  Links
Copyright © 2017 Weisspunkt®. Toate drepturile rezervate.