Romana English
Harta site Site map
Productie publicitara de impact
Weisspunkt - Productie publicitara de impact
Cere o cotatie - Weisspunkt - Productie publicitara de impact
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x yz
 
Ad click (clic publicitar) O amprenta publicitara pe care utilizatorul a accesat-o prin clic cu mouse-ul pentru reclama in cauza.
Ad impression ( amprenta publicitara) O combinatie de unul sau mai multe fisiere trimise unui utilizator ca fisier publicitar individual , la cererea acelui utilizator, primita de serverul in cauza.
A la carte agency Agentie care ofera servicii de creatie, dar nu face planificare sau achizitie media, deci nu are nevoie de recunoastere; astfel, se deschide posibiliatea aapritiei firmelor mici, care nu depind de volumul sumelor facturate.
A B Split method (metoda A b Split) Un fel de testare media prin difuzare disociata
Above-the-line (reclama traditionala) Uneori numita si reclama media. Presa, televiziunea, radioul, cinematograful si spatiile exterioare,care de obicei platesc agentiilor recunoscute comision la cumpararea spatiului publicitar.
Account Clientul unei agentii de publicitate sau al unei firme de consultanta pentru relatii publice. Vezi "account executive"
Account planner (planificator de cont) Unele agentii de publicitate au un responsabil cu planificarea media, care integreaza munca departamentelor functionale ale agentiei. Colaboreaza strans cu resaponsabilul de cont, pregateste informarea pe partea de creatie si coordoneaza munca la nivel de departament intimpul unei campanii.
ACORN Acronim pentru "A Clasification of Residential Neighbourhoods" (Clasificarea Zonelor Rezidentiale). Tehnica de clasificare a bazelor de date specifica studiilor de marketing; porneste de la premisa ca oamenii care traiesc in zone similare au stiluri de viata similare si obiceiuri similare privind cumparaturile. Ofera un instrument de identificare si adresare directa a consumatorilor potentiali.
Adaptation (adaptare) Versiune diferita a unei reclame initiale, pentru a se potrivi unui spatiu de alta marime sau forma.
Adequate distribution (distributie adecvata) Situatie in care bunurile au fost vandute magazinelor in pregatirea aparitiei reclamei si pentru a satisface cererea creata de aceasta.
Address (adresa) Adresa de e-mail: o adresa unica prin care esti identificat de un computer aflat la distanta.Adresa web : o adresa unica pentru identificarea website-ului; de obicei e numitaURL ("uniform resource locator")
Advertorial (articol reportaj publicitar) E de doua tipuri: cel justificat si cel necinstit. Cand publicatia face un serviciu cititorului prezentand o oferta speciala pentru un produs nou (de exemplu un ruj sau un sampon), e justificat. Fabricantul nu cumpara spatiu publicitar. Dar cand producatorul achizitioneaza spatiu si editorul incearca sa publice reclama ca un articol independent, nu e cinstit. Atat firma care-si face reclama cat si editorul insala cititorul. Din pacate, acesat escrocherie a fost facuta de cateva binecunoscute firme de consultanta si editori, sever criticati.
Aided recall (memorare asistata) In anchetele privind numarul de cititori, cand celor intervievati li sa arata titlurile jurnalelor.
Allocation (alocatie) Parte din bugetul local (vezi "appropriation"), destinata unei anumite parti din campania publicitara, de exemplu reclama in presa, spoturile publicitare TV sau expozitiile.
Alta Vista O organizatie cu un urias motor de cautare destinat gasirii de informatii pe World Wide Web (WWW)
Animatics (animatie) 1. Folosirea peliculei video pentru reclamele de pre-testare, cu ajutorul unui desen animat format din idei vizuale. Se pot folosi si diapozitive. 2. Efecte in miscare sau de desen animat intr-un spot publicitar TV.
Answerprint (copie replica) Copie de control a unui spot publicitar TV. Vezi "photomatics".
Applet Un mic program de computer in limbajul de programare Java.
Appropriation (buget alocat) Bugetul unei campanii publicitare, care acopera toate costurile de productie si media.
Arena advertising (reclama pe stadion)) Reclama pe panouri amplasate in jurul stadioanelor sportive.
Armchair buying (cumparare din fotoliu) Forma de marketing cu raspuns direct; cumpararea de bunuri selectate dintr-un catalog, stand la domiciliu.
Art director (director artistic) Specialist din compartimentul de creatie al unei agentii de publicitate. Se poate ocupa de schite vizuale (visuals), machete, tehnoredactare si cumpararea meterialelor artistice.
Attachment (document atasat) Un fisier de computer atasat la un mesaj de e-mail si transmis impreuna cu acesta.
Audio (descriere audio) Descrierea scenariului, a efectelor sonore si muzicii din spoturile publicitare TV propuse, scrisa pe scenariul vizual (storyboard).
Audit Bureau of Circulations (Biroul de Audit al Circulatiilor) Organism din care fac parte majoritatea editorilor: certifica la intervale regulate vanzarile nete medii auditate prezentate de membrii sai, publicand o cifra ABC. Daca cifrele prezentate sunt puse la indoiala, poate realiza un audir independent.
Audited net sale (vanzarea neta auditata) Cifra de circulatie a unui jurnal, declarata de auditorii independenti ai editorului, dupa scaderea din comanda de tiparire initial a exemplarelor gratuite, a retururilor, a exemplarelor martor si a celor vandute la pret mai mic decat cel de coperta (vezi cover price)
Duplication (dublare) SLOBOZ
Tapet Printabil MAGIC WALL
Roll-up banner la doar 24 Euro + TVA
Razboiul clonelor in productia publicitara
Cere o cotatie
Calculator preturi printuri
Calculator preturi laminari
Dictionar productie publicitara
Oferta corporate
FTP
Reguli de confidentialitate  |  Termeni si conditii  |  Downloads  |  Contact  |  FTP  |  Webmail  |  Links
Copyright © 2017 Weisspunkt®. Toate drepturile rezervate.